Pianos Puig Barcelona

NOTÍCIES

Pianos Puig Barcelona organitza regularment esdeveniments relacionats amb el món musical i acadèmic com concerts al nostre local, cursos didàctics i classes magistrals. Posem el nostre espai i els nostres instruments al servei dels músics.


Elisabeth Vera i Carolina Santiago, pianos

Stacks Image 8765
Recital de piano

Elisabeth Vera i Carolina Santiago



PROGRAMA

Carolina Santiago:
-"Bien à toi", J. M. López López

-Sonata Op. 35 nº 2 en si b menor, Chopin
I. Grave- Doppio movimento
II. Scherzo
III. Marcha fúnebre. Lento
IV. Finale. Presto

-Prélude nº 7 (Libro II) "La terrasse des audiences du clair de Lune", C. Debussy

Elisabeth Vera:
-Preludi i fuga en Si bemoll Major (Llibre I, No. 21), BWV 866 - J.S. Bach
-Sonata No. 30, Op. 109 - L.v. Beethoven    I. Vivace ma non troppo    II. Prestissimo    III. Gesangvoll, mit innigster Empfindung. Andante molto cantabile ed espressivo. 

-Triana (Ibèria, Volum II) - I. Albéniz

Elisabeth Vera y Carolina Santiago:
Concerto para dos pianos, I. Stravinsky
I. Con moto
II. Noctturno: Adagietto
III. Quattro variazioni
IV. Preludio e fuga


ELISABETH VERA ESVERTIT

Nascuda a Barcelona, va finalitzar els seus estudis de Grau Superior en l’especialitat d’Interpretació de Música clàssica i contemporània de piano al Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona el 2017, amb la professora Alba Ventura. Actualment està cursant un Màster al mateix centre.

Fins ara ha complementat els seus ensenyaments musicals amb consells de diversos pianistes, com David Kuyken, Edith Fischer, Daniel Ligorio, Akiko Ebi, Filipe Pinto-Ribeiro, Giorgi Latso, Dina Yoffe, Dmitri Alexeev i Eldar Nebolsin. També ha treballat amb William Kinderman, Nata Tsvereli, Vesko Stambolov i Isaac Rodríguez en la música de cambra.

Durant la seva carrera ha obtingut diversos premis, com el Premi d’Honor en piano i música de cambra al Conservatori Professional de Terrassa (2013), Premi Extraordinari en l’especialitat de Música de Cambra al Conservatori Superior del Liceu (2016) i el Primer Premi al 12è Concurs Internacional de Música de Les Corts (2016). A més, va ser mereixedora de la Beca d’Excel·lència Acadèmica de la Fundació de Música Ferrer-Salat el curs 2015-2016.

Recentment ha gravat el disc “Sonates per a Saxòfon i Piano amb el saxofonista Miguel Vallés, amb la discogràfica Solfa Recordings. També ha actuat a diverses sales de concert, com l’Auditori de Barcelona i a l’octubre del 2018 debutarà al Palau de la Música Catalana.


CAROLINA SANTIAGO MARTÍNEZ

Natural de Yecla (Murcia, España, 1994), inicia sus estudios de piano a muy temprana edad en su ciudad natal y realiza Grado Profesional  terminando con la máxima calificación en el Conservatorio de Villena (Alicante), complementándolo con estudios intensivos en música moderna. En 2013 comienza Grado Superior en el Conservatorio de Badajoz (Extremadura, España) con el profesor Alexander Kandelaki, y en 2015 se traslada a Barcelona finalizando sus Estudios Superiores en el Conservatori del Liceu con el gran pianista Albert Attenelle. En el año 2016 le fue otorgada la beca AIE para el curso Manuel de Falla de Granada con la pianista rusa Galina Eguiazarova de la Escuela de Música Reina Sofía (Madrid), y en 2017 fue pianista finalista de los Premis Extraordinaris del Conservatori del Liceu y galardonada con la Beca Yamaha otorgada por el curso y concurso internacional Barcelona Piano Academy 2017 a la mejor pianista española. Recientemente ha ganado la Beca del Conservatori del Liceu para el Máster en Interpretación de Música Clásica y Contemporánea durante el curso 2017-18, donde perfecciona su técnica musical con el pianista catalán Albert Attenelle.


Su interés por la música contemporánea le ha llevado a realizar programas de concierto con música actual y numerosos estrenos en festivales importantes como el Festival Mixtur 2017 de música contemporánea de Barcelona y el Liceu Sax Festival 2018. Recientemente ha sido seleccionada para el Curso de Verano de Darmstdat Internationales Musikinstitut Darmstadt 2018 con Nicolas Hodges. Actualmente es la coordinadora oficial del Curs Internacional de Composició del Barcelona Modern Project-Institut Français (Barcelona) y el Taller de Piano Experimental de Ricardo Descalzo, con quien se especializa en el piano contemporáneo.


Ha recibido clases de grandes pianistas como Luca Chiantore, Josep Colom, Pilar Valero, Christopher Elton, Aquiles delle Vigne, Jacques Rouvier, M. Wladowski, Marta Gulyàs, Mark Knoop, etcétera. Su pasión por la música de cámara le ha llevado a perfeccionarse en grupos de cuerdas con piano y dúo de pianos con Vesko Stambolov y Catherine Ordronneau. Además, ha tocado en salas emblemáticas como el Castillo d’Ursell o el Atélier de Marcel Hastir (Bruselas), el Parlament de Catalunya, el pabellón Mies van der Rohe (Barcelona), el Museu de la Música (Barcelona), la academia Musikeon en Valencia, y en numerosos auditorios y teatros de toda España. En marzo de 2017 fue seleccionada para participar en el curso y concurso Primavera Pianística 2017 (Bruselas, Bélgica), y destaca su participación como solista en el Barcelona Piano Academy 2017, el cicle de concerts Claustre de Sant Domènec dentro del marco del festival Castell de Peralada (Girona) y con el trio Athenea en el festival Fringe (Torroella de Montgrí, Girona).
Como pianista repertorista y acompañante, ha trabajado con todo tipo de dúos instrumentales (violín, violoncello, flauta, clarinete, saxofón, trompeta, etc) y con cantantes líricos en conservatorios, escuelas, para conciertos y pruebas de acceso, así como en formaciones más numerosas y coros vocales como el Cor Jove de la Sagrada Família (Barcelona), la Coral Ambrosio Cotes (Alicante), o el Cor Icària (Barcelona). Es a su vez profesora particular de piano con una amplia experiencia desde 2015

Back

PIANOS PUIG

Progrés, 42
08012 Barcelona